czwartek, 5 kwietnia 2012

Lou +18 *__*

Jesteś na wakacjach spędzasz je razem z młodszą siostrą u Cioci w Londynie. Twoim ulubionym zespołem jest 1D. Kochasz ich muzykę. Dziadkowie kupują Ci bilet na ich koncert w pierwszym rzędzie. Cieszysz się na to jak głupia. Koncert jest wspaniały . Po koncercie jest podpisywanie płyt. Jesteś jednak zawiedziona. Chłopacy traktują cię jak każdą inną fankę. Inaczej wyobrażałaś sobie tą chwilę. Jednak i tak się cieszysz, ze mogłaś ich poznać. Następnego dnia idziesz na zakupy do centrum handlowego. Wychodzisz z niego z rękami pełnymi reklamówek z nowymi ciuchami. Przed centrum wpada na Ciebie jakiś chłopak i oblewa Cię kawą.
-Coś ty zrobi?
- Ja przepraszam.
Dostrzegasz, ze jest to Lou z 1D.
-Nic nie szkodzi. W sumie to zaszczyt zostać oblaną kawą takiej gwiazdy.
-Czyli nie muszę się przedstawiać. Tylko proszę nie zacznij krzyczeć. Dam ci autograf i co będziesz chciała tylko nie krzycz i nie złość się o tą kawę.
-No okej. Tyle ze już wczoraj dałeś mi swój autograf...
- Oj przepraszam jak mogłem nie zapamiętać takiej ślicznej dziewczyny jak ty... Wiesz możne pójdziemy do mnie będziesz mogła się przebrać. Zatrzymałem się w tamtym hotelu.-Pokazuje na będący niedaleko hotel.
- No takiej gwieździe nie mogę odmówić
W drodze do hotelu zaczynacie rozmawiać. Od razu znajdujecie wspólne tematy. Czujesz się przy nim swobodnie. Teraz przynajmniej nie jesteś już jedną z wielu fanek. W hotelu poznałaś Nialla i Liama . Byli trochę zdziwieni twoim widokiem. W końcu nigdy Lou nie przeprowadzał przypadkowo spotykanych fanek do hotelu.Lou przyniósł Ci swoją nową koszulkę. Miała jeszcze metkę i kazał ją założyć. w końcu nie mogłaś chodzić z taką wielką plamą. Chłopak zaproponował Ci gorącą czekoladę. Pijąc ją rozmawialiście o wszystkim. Gdy musiałaś już iść, on zaproponował, ze Cię odprowadzi. Oczywiście się zgodziłaś. Gdy wychodziliście z hotelu On dał Ci swoje przeciwsłoneczne okulary
-To po to, aby Cię potem nie znaleźli.
-Ale kto ?
-Świrnięte fanki .
Wyszliście z hotelu. Przed nim stał tłum wrzeszczących fanek. Szybko zgubiliście te które za wami poszły. Gdy doszliście już do twojego domu wymieniliście się numerami. On na pożegnanie dał Ci całusa w policzek.
Byłaś w siódmym niebie. Nie wierzyłaś, ze to wszystko dzieje się naprawdę. Pół nocy smsowałaś z Lou. Następnego dnia miałaś iść z nim na kawę. Szykowałaś się od samego rana. Lou przyszedł po Ciebie punkt-ułanie o 16.00. Zabrał Cię do pobliskiej kawiarni. Wszystko było okej. śmialiście się i rozmawialiście o wszystkim. Jednak on to zepsuł.
-Wiesz, muszę Ci o czymś powiedzieć. Ja się chyba w tobie zakochałem. Jeśli ty tego nie czujesz, jeśli nie chcesz nic ze mną możemy zapomnieć o tym co powiedziałem.
-O czymś takim nie da się zapomnieć. Ja byłam kiedyś jedną z tych wszystkich szurniętych fanek które Cię otaczają, A teraz ty mówisz ze się we mnie zakochałeś. Jak mogła bym Cię odrzucić.
Zaczęliście się całować.
Dzisiaj jest wasza rocznica jesteście razem już trzy miesiące.  Louis przyleciał specjalnie z NY do Polski, żeby spędzić ja razem z tobą. Zabrał Cię to restauracji na romantyczną kolację. Po kolacji poszliście do niego do hotelu. Tam wypiliście kilka drinków byłaś już lekko pijana. On zaczął Cię całować poszli .Rozpinał Ci kraciastą koszulę. Gdy już ją z Ciebie ściągną zaczął całować Cię po piersiach. Zawsze miałaś na ich punkcie kompleksy. Ich rozmiar był dla Ciebie niezadowalający. Zaczęliście się dalej rozbierać. On miał trochę trudności z twoimi obcisłymi rurkami, ale dał sobie radę.  Juz po chwili on zaczął w Ciebie wchodzić. Bardzo Ci się to podobało. On wchodził w Ciebie coraz szybciej. Ty krzyczałaś jego imię coraz głośniej. Jego to jeszcze bardzie podniecało. Chłopak wytrysną w Ciebie. To był największy orgazm w twoim życiu.
Na szczęście nie zaszłaś w ciąże. Gdy skończyłaś szkołę dołączyłaś do swojego chłopak i razem z nim jeździłaś w trasę.

5 komentarzy:

  1. Dzisiaj jest wasza rocznica, jesteście razem już trzy miesiące... AHAHAHHAHAHAHHA! Rozpierdoliło mnie to :3
    Ale zajebiście piszesz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rocznica poznania się, a są razem 3 miesiące

      Usuń
  2. Ale dużo błędów :P XD

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne fajnie piszeszz

    OdpowiedzUsuń
  4. Calkiem spoko ale malo zboczony..

    OdpowiedzUsuń